poster No One Will Save YouBrynn (Kaitlyn Dever) leidt een eenzaam bestaan in een klein dorpje, waar ze met de nek wordt aangekeken door de andere dorspbewoners. Ze rouwt het verlies van haar moeder en de dood van haar beste vriendin Maude jaren eerder. Op een nacht wordt Brynn wakker en ontdekt ze een alien in haar huis. Op hulp kan ze niet rekenen dus moet Brynn in haar eentje de strijd aangaan om te overleven.

No One Will Save You is een verrassende alien film van Brian Duffield, schrijver van Underwater en The Babysitter. Hij neemt voor zijn nieuwste film ook plaats in de regiestoel, en met succes! Hoewel er nauwelijks een woord wordt gesproken in de anderhalf uur durende alien horror, heeft hij toch een spannende en onderhoudende film weten te maken. Duffield weet een goede balans te vinden tussen de home invasion setting, de buitenaardse perikelen en drama. Arme Brynn heeft een tragische achtergrond, maar gelukkig wordt het nooit zo door je strot geduwd als bij Five Nights at Freddy’s.

Veel is ook te danken aan de talentvolle Kaitlyn Dever (Unbelievable) die in haar uppie de film moet dragen. Het is een fysieke, maar ook emotionele rol en de 26-jarige Dever weet met haar lichaamstaal alles perfect te communiceren naar het publiek.

No One Will Save You is een spannende en bedachtzame alien film met een sterke hoofdrol van Kaitlyn Dever.

No One Will Save You is te bekijken via: