Angelina (Aimee Garcia) is een popster op zoek naar inspiratie voor een kerstnummer. Na het zien van een filmpje van een jonge fan (Deja Monique Cruz), besluit ze het meisje op te zoeken om haar kerstwens te vervullen. Angelina ontmoet ook Miguel (Freddie Prinze Jr.), de muzikale vader van het meisje. Samen werken ze aan een nummer en bloeit de liefde op.

Freddie Prinze Jr. was na het succes van She’s All That eind jaren ’90 koning van de teen romcoms. Een lange tijd is het stil geweest rond het voormalige tieneridool. Hij was klaar met acteren en wilde liever focussen op zijn gezin. Hij is inmiddels 20 jaar getrouwd met zijn I Know What You Did Last Summer collega Sarah Michelle Gellar en samen hebben ze 2 kinderen. Maar misschien is het nu tijd voor een comeback. Net als Lindsay Lohan in Falling for Christmas, gaat ook Freddie voor een romantische Netflix kerstfilm. Geen slechte keuze, want zijn fans zien hem graag in een romantische rol en het past goed bij hem.

Christmas with You is een persoonlijk project voor Freddie. Ondanks zijn Puerto Ricaanse roots krijgt hij niet vaak de kans om een Latino te spelen. Dat was voor hem de reden om de rol van Miguel aan te nemen. Helaas is de kwaliteit van de film niet al te best. Freddie zit vast in een suffe dad rol zonder al te veel uitdaging. Lucifer-actrice Aimee Garcia is charmant, maar nergens geloof ik dat er liefde opbloeit tussen de twee. Net als heel veel kerstfilms is ook Christmas with You voorspelbaar. Dat is op zich niet erg, maar wel dat het vrij saaie film is. Wel weer leuk: het nummer van Angelina en Miguel is te vinden op Spotify.

Christmas with You is een cheesy kerstfilm van Hallmark kwaliteit, maar het is leuk om Freddie Prinze Jr. weer eens te zien.